Cireres de Sal / La casa del cuerpo

Vicent Erades Cantó / Estéban González Guitart

ISBN: V-2579-2014

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana, filologia espanyola

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2014

Aquest número de l'Aula de Poesia recull les obres guardonades amb els Premis Universitat de València d'escriptura de creació 2013-2014. Així, en la modalitat de poesia en valencià, s'ha concedit el XI Premi Universitat de València per decisió del jurat format per Josep Ballester, Marisol González i Manel Rodríguez-Castelló, a l'obra «Cireres de Sal» de Vicent Erades Cantó, actualment estudiant Infermeria a la Universitat de València. En la modalitat de poesia en castellà i vista la proposta del jurat format per Juan Pablo Zapater, Laura Giordani i Javier Lluch, s'ha resolt concedir el XI Premi Universitat de València a l'obra «La casa del cuerpo» de Esteban González Guitart, estudiant de Dret a la Universitat de València.

Erades Cantó, V. [Vicent] & González Guitart, E. [Estéban] (2014). Cireres de Sal / La casa del cuerpo. Universitat de València.

Erades Cantó, Vicent y González Guitart, Estéban. Cireres de Sal / La casa del cuerpo. Universitat de València, 2014.

ERADES CANTÓ, Vicent y GONZÁLEZ GUITART, Estéban. Cireres de Sal / La casa del cuerpo. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN V-2579-2014.

Erades Cantó, Vicent y González Guitart, Estéban. Cireres de Sal / La casa del cuerpo. Valencia: Universitat de València; 2014. 42 p.