Cambio Climático y Turismo: Realidad y Ficción

Eduardo Fayos-Solà, Jafar Jafari, eds.

ISBN: 978-84-370-7683-6

Matèria: ciències, economia, geografia

Submatèries: biologia, física, química

Any ed.: 2010

El turisme és en realitat, com a part integrant de les societats contemporànies, causa i víctima dels gens sostenibles efectes de les nostres activitats sobre l'ajust ambiental. Aquest llibre permet la comprensió, sintètica però profunda de com el turisme afecta al clima i és afectat per ell, tant pel que fa a la seua variabilitat en períodes breus, com a la possibilitat de canvis profunds, i en algun cas, irreversibles a llarg termini. Un llibre que funciona com a eina per tal de reflexionar sobre el paper del turisme en la societat actual i els impactes que pot arribar a comportar.

Fayos-Solà, E. [Eduardo] & Jafari, J. [Jafar] (2010). Cambio Climático y Turismo: Realidad y Ficción. Universitat de València.

Fayos-Solà, Eduardo y Jafari, Jafar. Cambio Climático y Turismo: Realidad y Ficción. Universitat de València, 2010.

FAYOS-SOLÀ, Eduardo y JAFARI, Jafar. Cambio Climático y Turismo: Realidad y Ficción. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7683-6.

Fayos-Solà, Eduardo y Jafari, Jafar. Cambio Climático y Turismo: Realidad y Ficción. Valencia: Universitat de València; 2010. 336 p.