Bienal de La Habana para leer

Submatèries: teoria i ensenyament

Coeditor: Artecubano Ediciones, Centro de Arte Contemporáneo Wifredo Lam

Any ed.: 2009

Avui en dia, l'art pot ser llegit, gràcies a les incomptables publicacions especialitzades i a les trobades que congreguen a desenes d'experts de tot el món. La Bienal de La Havana no escapa a aquest fenomen actual de la "lectura", perquè des de la seva fundació el 1984, reuneix un espectre ampli de personalitats amb el propòsit d'intercanviar idees i reflexions sobre nombrosos aspectes de l'art contemporani. Els textos presentats en el present volum van ser sol.licitats a notables teòrics, experts, crítics, professors, fins i tot a artistes decidits a compartir idees i experiències, al llarg de vint-i-cinc anys. Agrupats seguint una coherència entre les seves problemàtiques, la majoria van ser llegits pels seus autors enfront del públic participant de les trobades de teoria i crítica, mentre que uns altres van ser extrets dels catàlegs de les biennals.

VV.AA. (2009). Bienal de La Habana para leer. Compilación de textos. Universitat de València.

VV.AA. Bienal de La Habana para leer. Compilación de textos. Universitat de València, 2009.

VV.AA. Bienal de La Habana para leer. Compilación de textos. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7367-5.

VV.AA. Bienal de La Habana para leer. Compilación de textos. Valencia: Universitat de València; 2009. 512 p.