Product Documents

Aurora Valero, sense límits

Testimonis i emocions al laberint de l’existència

María Victoria Margarida del Pozo

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-9133-382-1

Matèria: art

Idioma: català

Any ed.: 2021

L’obra d’Aurora Valero (València, 1940) possiblement és coneguda per la seua pintura, carregada d’expressionisme, però sempre amb un estil molt personal sotmès a constant evolució. Els comissaris María Victoria Margarida i Romà de la Calle pretenen revelar, a través de les obres de l’artista elaborades entre els anys seixanta i l’actualitat, el desenvolupament i les claus operatives de la seua dilatada trajectòria, que abasta des de la pintura figurativa en els inicis, fins a la llibertat creativa actual, que supera i domina els imperatius del canvi permanent.

Margarida del Pozo, M. V. [María Victoria] (2021). Aurora Valero, sense límits. Testimonis i emocions al laberint de l’existència. Universitat de València.

Margarida del Pozo, María Victoria. Aurora Valero, sense límits. Testimonis i emocions al laberint de l’existència. Universitat de València, 2021.

MARGARIDA DEL POZO, María Victoria. Aurora Valero, sense límits. Testimonis i emocions al laberint de l’existència. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-382-1.

Margarida del Pozo, María Victoria. Aurora Valero, sense límits. Testimonis i emocions al laberint de l’existència. Valencia: Universitat de València; 2021. 88 p.