Product Documents

(segle XVII)

Manuel Ardit, Rafael Valldecabres, eds.

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes, 31

ISBN: 978-84-370-6429-1

Matèria: història

Submatèries: història moderna

Idioma: català

Any ed.: 2007

Edició d'una font excepcional: el manuscrit d'un ciutadà valencià de la segona meitat del XVII, terratinent distingit, ens transmet al seu "dietari" la preocupació per adaptar procediments agrícoles d'èxit. Ho anotarà tot en un afany incansable de comparar i calcular el profit obtingut de les seues cases i terres i dels modes de producció i tinença aplicats.

Ardit, M. [Manuel] & Valldecabres Rodrigo, R. [Rafael] (2007). Arbitris i notes per a Quart i València: la gestió agrícola d'un terratinent de l'Horta. (segle XVII). Universitat de València.

Ardit, Manuel y Valldecabres Rodrigo, Rafael. Arbitris i notes per a Quart i València: la gestió agrícola d'un terratinent de l'Horta. (segle XVII). Universitat de València, 2007.

ARDIT, Manuel y VALLDECABRES RODRIGO, Rafael. Arbitris i notes per a Quart i València: la gestió agrícola d'un terratinent de l'Horta. (segle XVII). Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6429-1.

Ardit, Manuel y Valldecabres Rodrigo, Rafael. Arbitris i notes per a Quart i València: la gestió agrícola d'un terratinent de l'Horta. (segle XVII). Valencia: Universitat de València; 2007. 220 p.