Product Documents

Arbitraje y derecho administrativo. Teoría y realidad

Carla Esplugues Barona

ISBN: 978-84-9134-377-6

Matèria: dret

Coeditor: Tirant lo Blanch

Any ed.: 2018

Format: 15 x 21,5 cm

Al llarg de la Història, el Dret administratiu s’ha presentat com un àmbit jurídic ple d’obstacles davant les ADR. No obstant això, els canvis socials i la transformació de les estructures administratives porten a reflexionar sobre la necessària cerca de noves vies per a la resolució dels conflictes entre ciutadans i Administració. No hi ha dubte que la problemàtica objecte d’estudi traspassa les fronteres merament teòriques, en tractar una matèria que, tot i que és objecte de debat des de fa dècades, no deixa de ser una qüestió embrionària en el nostre ordenament. L’autora de l’obra ha volgut abordar la possible extrapolació de l’arbitratge a aquesta branca del Dret des de la perspectiva de l’actual marc constitucional i normatiu. I, una vegada analitzada la possible admissibilitat en el nostre ordenament, plantejar-se els beneficis de la incorporació i les particularitats d’un model arbitral, tot delimitant-ne l’abast.

Esplugues Barona, C. [Carla] (2018). Arbitraje y derecho administrativo. Teoría y realidad. Universitat de València.

Esplugues Barona, Carla. Arbitraje y derecho administrativo. Teoría y realidad. Universitat de València, 2018.

ESPLUGUES BARONA, Carla. Arbitraje y derecho administrativo. Teoría y realidad. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9134-377-6.

Esplugues Barona, Carla. Arbitraje y derecho administrativo. Teoría y realidad. Valencia: Universitat de València; 2018. 366 p.