Aprender jugando

Una mirada histórico-educativa

Andrés Payà Rico

ISBN: 978-84-370-7085-8

Matèria: història, psicologia i ciències de l'educació, sociologia i política

Submatèries: història contemporània, història de l'educació, pedagogia i didàctica

Idioma: castellà

Any ed.: 2008

Enquadernació: rústica

Format: 13 x 20 cm

Pàgines: 216 pp.

11,50 €

Sinopsi

Detalles

Fou durant la renovació pedagògica que sorgeix a Europa a la fi del segle XIX, que el joc es converteix en un element clau en la nova educació; va ser base i motiu de grans canvis en el procés educatiu i de principal importància tant per als aprenentatges intel·lectuals, com els relacionats amb l'educació física, moral o creativa. El llibre destaca la importància del joc com a element educatiu, la seua capacitat de desenvolupar una educació integral, la presència i importància del joc en l'escola espanyola contemporània, la seua aplicació en les diferents didàctiques específiques així com el paper que "juguen en el joc" els mestres. L'objectiu és esbossar les diferents consideracions pedagògiques que al llarg de més d'un segle i mig han impulsat els nostres educadors a incorporar l'activitat lúdica en la seua tasca educativa.

Citació

Payà Rico, A. [Andrés] (2008). Aprender jugando. Una mirada histórico-educativa. Universitat de València.

Payà Rico, Andrés. Aprender jugando. Una mirada histórico-educativa. Universitat de València, 2008.

PAYÀ RICO, Andrés. Aprender jugando. Una mirada histórico-educativa. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7085-8.

Payà Rico, Andrés. Aprender jugando. Una mirada histórico-educativa. Valencia: Universitat de València; 2008. 216 p.

Copiar al portapapeles