An Introduction to English Lexicology: the Study of Form and Meaning

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2012

Aquest volum està dissenyat per satisfer les demandes de l'Espai Europeu d'Educació Superior als programes del Grau on s'estudia l'anglès com a llengua estrangera. Les diferents seccions d'aquest llibre s'inclouen els antecedents teòrics necessaris per adonar de les principals qüestions tractades en la lexicologia actual, és a dir, la morfologia, la formació de paraules, la fraseologia, el significat lèxic i el canvi lèxic. Un altre aspecte important al llarg del llibre és el contrast entre el tractament de les paraules pels lexicògrafs i el tractament pels lingüistes. Tots els capítols inclouen una sèrie d'activitats i proves, on els estudiants tenen l'oportunitat de practicar el que han llegit i aprendre a través de les seves pròpies exploracions.

Fuster Márquez, M. [Miguel] (2012). An Introduction to English Lexicology: the Study of Form and Meaning. Universitat de València.

Fuster Márquez, Miguel. An Introduction to English Lexicology: the Study of Form and Meaning. Universitat de València, 2012.

FUSTER MÁRQUEZ, Miguel. An Introduction to English Lexicology: the Study of Form and Meaning. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8809-9.

Fuster Márquez, Miguel. An Introduction to English Lexicology: the Study of Form and Meaning. Valencia: Universitat de València; 2012. 142 p.