Llibre

Elements 11 a 20 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • Televisión de proximidad en Europa

    Hi ha centenars d'emissores regionals a la UE amb un grau de desenvolupament i de penetració molt desigual. En el cas de la televisió local, les emissores es compten per milers. S'hi analitza la situació a cadascun dels països, tant des de la perspectiva regional com des de la local i la urbana. Saber més
    26,45 €

    Veure els detalls

  • 22,40 €

    Veure els detalls

  • La comunicació en democràcia

    La vinculació entre societat democràtica i comunicació exigeix una reflexió sobre l'abast de les esferes privada i pública, així com un repàs de les teories sobre l'opinió pública. En aquesta obra s'esbossen també els camins que haurien de seguir la societat civil, els mitjans de comunicació i el sistema polític per a una reconstrucció de la democràcia. Saber més
    14,42 €

    Veure els detalls

  • Retórica creativa

    Un mètode innovador i eficaç alhora per analitzar idees de missatges publicitaris, que desvela les operacions bàsiques que permeten generar idees publicitàries. El llibre ofereix noves perspectives als qui s'interessen per l'estudi dels processos comunicatius i de la generació d'idees creatives. Saber més
    17,43 €

    Veure els detalls

  • Teorías de la comunicación

    Les teories de la comunicació s'han consolidat, des d'un pluralisme teòric, com una de les línies d'investigació i un dels àmbits de docència més importants de les ciències socials. Al llibre es pot veure com les teories de la comunicació aporten un pensament rigorós i creatiu a l'estudi de la comunicació i, alhora, se'n delimita l'objecte d'estudi, en constant reconstrucció. Saber més
    17,43 €

    Veure els detalls

  • Història de la comunicació: València, 1790-1898

    Un llibre interpretatiu que, en reconstruir la realitat dels mitjans de comunicació valencians del segle XX, no defuig l'anàlisi dels fets històrics, per la qual cosa juga amb conceptes clau per entendre el naixement de la contemporaneïtat. No es tracta d'una nova lectura del passat valencià, sinó d'aclarir el pes dels mitjans de comunicació en la transformació social. Saber més
    21,03 €

    Veure els detalls

  • Fonaments de la comunicació

    Són molts els estudiants que s'inicien en les Ciències de la Informació dins d'alguna de les tres branques de la carrera: Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat. A partir dels coneixements bàsics, aquest llibre fa un repàs de les nocions més conegudes pels estudiants vinculades al camp de la comunicació (Gramàtica del text, Física, Lingüística, Sociologia ...) per aprofundir posteriorment en els nous conceptes comunicatius. Aquest manual esdevé una eina bàsica de gran utilitat per la formació teòrica dels futurs comunicòlegs. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • La infografía

    Després d'una vasta i sistemàtica investigació de més de mil fotografies aparegudes en premsa i en Internet, s'han analitzat i descobert els criteris que converteixen les infografies en vàlides des del punt de vista comunicatiu, tot observant la seua interacció amb els altres elements gràfics de la comunicació. Una obra indispensable per al coneixement del fet comunicatiu. Saber més
    17,43 €

    Veure els detalls

  • Windows on the World: Media Discourse in English

    Una contribució elaborada des d'observatoris diferents sobre la significació i el paper dels discursos mediàtics difosos en anglès mitjançant els missatges públics. Els autors incideixen en les innombrables varietats del llenguatge en funció dels mitjans utilitzats en la seua difusió -dels més tradicionals als més innovadors- i en funció, també, del context i els receptors als qui van destinats. Saber més
    19,00 €

    Veure els detalls

  • Mostrar para decir

    Degut a la seua càrrega intrínseca de subjectivitat, les subtils estratègies comunicatives són una matèria de difícil estudi si no se situa en les coordenades internes del seu discurs vital, que es planteja com el resultat d'una intersecció entre el fet de mostrar la imatge i l'esforç interpetatiu que en requereix la comprensió, el que permet «humanitzar-ne» el significat. Saber més
    17,00 €

    Veure els detalls

Elements 11 a 20 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5