Gonzalo Fernández de Oviedo

Santiago Fabregat Barrios, ed.

Col·lecció: Parnaseo, 4

ISBN: 978-84-370-6602-8

Matèria: filologia

Submatèries: filologia clàssica

Any ed.: 2006

Format: 17 x 23,5 cm

A l'any 1548, el cronista Gonzalo Fernández d'Oviedo (1478-1557) va concloure la redacció del Llibre de la Cámara Real del príncipe don Juan, un breu tractat en el qual es fa memòria sobre l'organització interna per la qual es va regir la casa del príncep don Joan (1478-1497), primogènit i únic fill varó dels Reis Catòlics. Inèdita des de 1870, l'obra s'oferix ara en una edició crítica anotava i precedida d'estudi, que pren com testimoniatges els dos manuscrits autògrafs conservats. Al llarg de les seues pàgines, inicialment dedicades al futur Felip II, Fernández d'Oviedo -testimoni de quant narra i descriu- brinda al lector d'avui la possibilitat de compartir el pols de la vida quotidiana en la cort del príncep destinat a heretar, per vegada primera, les corones d'Aragó i Castella.

Fabregat Barrios, S. [Santiago] (2006). Libro de la Cámara Real del príncipe don Juan, oficios de su casa y servicio ordinario. Universitat de València.

Fabregat Barrios, Santiago. Libro de la Cámara Real del príncipe don Juan, oficios de su casa y servicio ordinario. Universitat de València, 2006.

FABREGAT BARRIOS, Santiago. Libro de la Cámara Real del príncipe don Juan, oficios de su casa y servicio ordinario. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6602-8.

Fabregat Barrios, Santiago. Libro de la Cámara Real del príncipe don Juan, oficios de su casa y servicio ordinario. Valencia: Universitat de València; 2006. 216 p.