Les festes tradicionals del territori valencià

AA.DD.

ISBN: 978-84-9133-063-9

Matèria: art, geografia

Submatèries: patrimoni artístic

Idioma: català

Any ed.: 2017

Enquadernació: cartoné

Altres formats:

Epub

Aquest catàleg que pretén contribuir a què la societat conega i valore el seu patrimoni a través dels costums i tradicions festives de les comarques, naix de la iniciativa del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, i està patrocinada i recolzada per Caixa Popular i la Direcció General de Cultura i Patrimoni (Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana). De nord a sud, totes les comarques són retratades. S'expliquen les seues festes amb major renom i també es mostra tota la resta de festivitats actuals i d'un passat recent al calendari comarcal que s'hi inclou. Els mapes permeten localitzar les festes en l'espai, i el material gràfic, cedit pels diferents ajuntaments, institucions i associacions, mostra el color, riquesa i espectacularitat d'aquestes manifestacions patrimonials.