Las viejas facultades de leyes y cánones del Estudi General de València

Matèria: dret, història

Any ed.: 2006

Enquadernació: cartoné

Un recorregut per la història de la Universitat de València a través del passat de la seua Facultat de Dret. Des dels orígens medievals fins al segle XVIII, aquest estudi aborda la normativa i l'activitat de les facultats de lleis i cànons durant l'Antic Règim, una herència que, malgrat els canvis posteriors, continua formant part de la tradició universitària valenciana.