Índex del llibre:

Las televisiones públicas autonómicas del siglo XXI

Nuevos escenarios tras el cierre de RTVV

Javier Marzal Felici, ed.

Col·lecció: Aldea Global, 34

ISBN: 978-84-370-9650-6

Matèria: sociologia i política

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2015

Aquest volum ofereix una visió panoràmica sobre la situació d'una sèrie de televisions autonòmiques a Espanya, afectada per una profunda crisi econòmica i financera (també política, social i, fins i tot, de valors ètics). El volum es completa amb l'estudi de la crisi de Radiotelevisió Valenciana (RTVV), així com l'impacte que va tenir el cessament de les seues emissions.

Altres formats:

eBook

Estudiosos del sistema televisiu autonòmic espanyol analitzen la situació de les televisions públiques a Espanya, així com l'impacte del cessament de les emissions de la Radiotelevisió Valenciana. Dividit en dos grans blocs, en la primera part es recullen recerques sobre algunes de les radiotelevisions públiques espanyoles: País Basc (EITB), Catalunya (CCMA), Galícia (CRTVG), Madrid (Telemadrid), Andalusia (Canal SurTV) o Astúries (RTPA). El segon bloc d'aquest llibre aborda l'estudi de la crisi de Radiotelevisió Valenciana (RTVV) amb cinc treballs dedicats a aprofundir sobre les causes i conseqüències del seu tancament: el gènesi del model RTVV, les conseqüències del tancament per al sector audiovisual valencià, el cas de TeleElx, el cas de la delegació territorial de Castelló de RTVV i finalment el debat sorgit en Twitter arran del tancament de RTVV.