Las palabras y las cosas en el corral de comedias

Any ed.: 2023

Format: 17 x 23,5 cm

Pàgines: 274

Disponible en accés obert:

A manera d’assaig, es reivindica el valor fundacional de la paraula com a escriptura i com a posada en escena per mitjà d’una reflexió sobre la identitat i la dramatúrgia del teatre clàssic espanyol. Sense abandonar una perspectiva històrica i documental, es proposa un viatge entorn de l’espai fundacional del teatre del Segle d’Or espanyol –el corral de comèdies– i la seua importància com a embrió d’una concepció de la posada en escena i d’una primera indústria cultural en un context de palesa afinitat amb el teatre europeu de l’època.

PRELIMINARES

Aún aprendo. Evangelina Rodríguez Cuadros, investigadora

Evangelina Rodríguez Cuadros, maestra

LAS PALABRAS Y LAS COSAS EN EL CORRAL DE COMEDIAS

Dedicatorias

Citas introductorias

Las palabras y las cosas en el corral de comedias

Adenda I. Ejemplo de entrada completa en DPESO

Adenda II. Nombres, espacios, oficios y materialidad verbal de un corral de comedias

Abreviaturas usadas

COLOFÓN

Publicaciones de Evangelina Rodríguez Cuadros

Tabula gratulatoria

Rodríguez Cuadros, E. [Evangelina] (2023). Las palabras y las cosas en el corral de comedias. Universitat de València.

Rodríguez Cuadros, Evangelina. Las palabras y las cosas en el corral de comedias. Universitat de València, 2023.

RODRÍGUEZ CUADROS, Evangelina. Las palabras y las cosas en el corral de comedias. Valencia: Universitat de València, 2023. ISBN 978-84-1118-145-7.

Rodríguez Cuadros, Evangelina. Las palabras y las cosas en el corral de comedias. Valencia: Universitat de València; 2023. 274 p.