Las paides y las puellae

Aspectos de la infancia femenina en la Antigüedad clásica

Carmen Alfaro Giner, Manuel Albaladejo Vivero, eds.

ISBN: 978-84-370-8981-2

Matèria: història

Any ed.: 2013

Aquest volum recull una selecció dels treballs que es van presentar en la novena i la desena edicions del Seminari d'Estudis de la Dona en l'Antiguitat (SEMA), esdeveniments que van tenir lloc en els anys 2006 i 2007. El fet de poder gaudir d'un projecte europeu important ha permès tornar a disposar del suport econòmic que s'havia perdut i plantejar la seua publicació. Per això acaba d'aparèixer el SEMA XI, dedicat al tema de Dona i la vestimenta: aspectes de la identitat femenina en l'Antiguitat. El pas del temps ha obligat als editors a revisar els textos seleccionats d'entre els que van formar part d'eixos dos seminaris i que avui oferim al lector. El resultat ha sigut un llibre de reduït volum però ben curat i amb temes d'interès.

Albaladejo Vivero, M. [Miguel] & Alfaro Giner, C. [Carmen] (2013). Las paides y las puellae. Aspectos de la infancia femenina en la Antigüedad clásica. Universitat de València.

Albaladejo Vivero, Miguel y Alfaro Giner, Carmen. Las paides y las puellae. Aspectos de la infancia femenina en la Antigüedad clásica. Universitat de València, 2013.

ALBALADEJO VIVERO, Miguel y ALFARO GINER, Carmen. Las paides y las puellae. Aspectos de la infancia femenina en la Antigüedad clásica. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-8981-2.

Albaladejo Vivero, Miguel y Alfaro Giner, Carmen. Las paides y las puellae. Aspectos de la infancia femenina en la Antigüedad clásica. Valencia: Universitat de València; 2013. 124 p.