Las ONGD y la cooperación internacional para el desarrollo

Isidro Antuñano, coord. Josep M. Jordán, Josep M. March

Col·lecció: La Nau Solidària

ISBN: 978-84-370-7201-2

Matèria: sociologia i política

Coeditor: Patronat Sud-Nord

Any ed.: 2008

Pàgines: 264 pp

Aquesta obra, elaborada per un grup de professors del Departament d'Economia Aplicada de la Universitat de València, analitza en primer lloc l'entorn institucional de la cooperació al desenvolupament, per a estudiar a continuació les ONGD espanyoles des de diversos punts de vista complementaris, com són la identificació institucional del sector, la tipificació d'aquestes organitzacions, els seus principals riscos de gestió i els sistemes de control d'aquests. El capítol final està dedicat a l'anàlisi de casos concrets des de la perspectiva de les bones pràctiques de gestió. El llibre ve precedit d'un pròleg de Gloria Bigné, presidenta de la Coordinadora Valenciana d'ONGD.

Antuñano, I. [Isidro] & Jordán Galduf, J. M. [Josep Maria] & March Poquet, J. M. [Josep M.] (2008). Las ONGD y la cooperación internacional para el desarrollo. Universitat de València.

Antuñano, Isidro y Jordán Galduf, Josep Maria y March Poquet, Josep M. Las ONGD y la cooperación internacional para el desarrollo. Universitat de València, 2008.

ANTUÑANO, Isidro y JORDÁN GALDUF, Josep Maria y MARCH POQUET, Josep M. Las ONGD y la cooperación internacional para el desarrollo. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7201-2.

Antuñano, Isidro y Jordán Galduf, Josep Maria y March Poquet, Josep M. Las ONGD y la cooperación internacional para el desarrollo. Valencia: Universitat de València; 2008. 264 p.