Las madres contra las mujeres

Patriarcado y maternidad en el mundo árabe

Camille Lacoste-Dujardin

Traducció: Alicia Martorell

Col·lecció: Feminismos

ISBN: 978-84-376-0172-4

Matèria: estudis feministes

Coeditor: Ediciones Cátedra, Instituto de la Mujer

Any ed.: 1993

La vida de la senyora Lâali, nom imaginari d'una dona real de la Cabília algeriana, és el punt de partida d'aquest assaig sobre el patriarcat en el món àrab. Històries de famílies reals serveixen per a analitzar una cultura, tant en la profunda divisió sexual com en el paper que s'assigna a les dones en la reproducció dels models culturals, base de la seua pròpia marginació. Són les mares contra les dones, però són, alhora, les dones del Magrib obrint una bretxa, una línia de ruptura en els models culturals dominants.

Martorell, A. [Alicia] (1993). Las madres contra las mujeres. Patriarcado y maternidad en el mundo árabe. Universitat de València.

Martorell, Alicia. Las madres contra las mujeres. Patriarcado y maternidad en el mundo árabe. Universitat de València, 1993.

MARTORELL, Alicia. Las madres contra las mujeres. Patriarcado y maternidad en el mundo árabe. Valencia: Universitat de València, 1993. ISBN 978-84-376-0172-4.

Martorell, Alicia. Las madres contra las mujeres. Patriarcado y maternidad en el mundo árabe. Valencia: Universitat de València; 1993. 288 p.