Product Documents

Las izquierdas en tiempos de transición

Carme Molinero, Pere Ysàs i Solades, eds.

Col·lecció: Història, 175

ISBN: 978-84-370-9945-3

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2016

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

La crisi terminal del franquisme va estar marcada per la dialèctica entre la mobilització social impulsada per l'oposició d'esquerres per a forçar la «ruptura democràtica», i els intents de part del personal del règim de dur a terme una «reforma» més o menys limitada. Per tal de contribuir a un millor coneixement d'una realitat sobre el canvi polític a Espanya, el present volum recull aportacions de diferent caràcter sobre les esquerres als anys setanta. Després d'una mirada als països de l'Europa meridional, s'aborda el paper i l'acció del PSOE, el PCE i l'esquerra revolucionària. Segueix una anàlisi del moviment sindical al llarg de la transició, una visió del particular i complex panorama de les esquerres basques i, tancant el volum, tres textos centrats en aspectes específics de l'acció cultural, institucional i mobilitzadora a de les esquerres a Catalunya.

Citació

Molinero Ruíz, C. [Carme] (2016). Las izquierdas en tiempos de transición. Universitat de València.

Molinero Ruíz, Carme. Las izquierdas en tiempos de transición. Universitat de València, 2016.

MOLINERO RUíZ, Carme. Las izquierdas en tiempos de transición. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9945-3.

Molinero Ruíz, Carme. Las izquierdas en tiempos de transición. Valencia: Universitat de València; 2016. 296 p.

Copiar al portapapeles