+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia

José Hermosilla Pla, dir. M. Antequera Fernández, J. V. Boira Maiques, G. Lleó Alama, C. Rodrigo Alfonso.

ISBN: 978-84-370-4376-0

Matèria: economia, geografia

Idioma: castellà

Any ed.: 2000

Enquadernació: rústica

Format: 17 x 24 cm.

Pàgines: 192 pp.

Aquest estudi constitueix un referent adient de l'activitat comercial en l'Àrea Metropolitana de València per als estudiosos d'aquest territori. La present publicació s'ha plantejat des d'una perspectiva interdisciplinar, on s'han analitzat aspectes d'aquestes formes comercials des de la geografia, la sociologia, l'economia, l'urbanisme, etc.

Disponibilitat: En existències

10,00 €

Sinopsi

Detalles

La present publicació és d'especial interès pel tem tractat i el territori analitzat. Les grans superfícies comercials constitueixen la forma de distribució moderna que acapara els majors percentatges de cotes de mercat en productes de consum habitual. L'Àrea Metropolitana de València (A..M.V.) concentra el major nombre d'hipermercats i grans superfícies especialitzades de la Comunitat Valenciana, al voltant d'un terç. L'estudi s'ha plantejat des d'una perspectiva interdisciplinar, on s'han analitzat aspectes d'aquestes formes comercials des de la geografia, la sociologia, l'economia, l'urbanisme, etc. Constitueix, en conseqüència, un referent adient de l'activitat comercial en l'A.M.V. per als estudiosos d'aquest territori.