Las acuñaciones de la ciudad ibérica de Saitabi

Pere Pau Ripollès Alegre

ISBN: 978-84-370-6789-6

Matèria: història

Any ed.: 2007

Enquadernació: cartoné

Estudi sistemàtic realitzat per l'autor de la ceca de Saitabi, investigació realitzada en el marc del Departament de Prehistòria i Arqueologia de la Universitat de València. La història de la ciutat ibèrica/romana de Saitabi/Saetabi es coneix poc. Les recents intervencions arqueològiques realitzades en ella (actual Xàtiva) posen en relleu la importància que sempre se li ha suposat. S'analitzen tant les llegendes i imatges, els dissenys i materials de les monedes, com l'itinerari que han recorregut, al fil del lloc de la seua troballa. Es complementa el volum amb la inclusió d'un minuciós catàleg de monedes, taules i làmines.

Ripollès Alegre, P. P. [Pere Pau] (2007). Las acuñaciones de la ciudad ibérica de Saitabi. Universitat de València.

Ripollès Alegre, Pere Pau. Las acuñaciones de la ciudad ibérica de Saitabi. Universitat de València, 2007.

RIPOLLÈS ALEGRE, Pere Pau. Las acuñaciones de la ciudad ibérica de Saitabi. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6789-6.

Ripollès Alegre, Pere Pau. Las acuñaciones de la ciudad ibérica de Saitabi. Valencia: Universitat de València; 2007. 208 p.