La València d'El Flaco

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2017

Pàgines: 180 pp

Catàleg de l’exposició homònima amb més de tres-centes fotografies i fotomuntatges de José García Poveda, El Flaco, que conformen un paisatge urbà singular desenvolupat a València entre el 1980 i 2004. A les fotografies apareixen una diversitat de personatges que van participar fermament en la construcció del paisatge polític i sociocultural de la València en la què vivim avui.

Catàleg publicat amb motiu de l'exposició "La València d'El Flaco", que mostra més de tres-centes fotografies i fotomuntatges de José García Poveda, El Flaco, (Mula 1950), que composen el paisatge urbà singular desenvolupat entre els significatius anys de 1980 i 2004, i s'articula des de cinc seccions: Cultura, Política, Societat, Nit i Ciutat. El projecte, presentat des de la Universitat de València, mostra diverses facetes vinculades als processos de la ciutat i de la vida de les seues gents. En aquest sentit, destaca la interessant labor que, com a companys de viatge del fotògraf, realitzen els autors dels textos, Carmen Alborch, Alfons Cervera, Carles Gámez, Javier de Lucas i Abelardo Muñoz, abordant des d'aspectes polítics, socials i culturals un acostament personal a l'autor i a la repercussió de les seues fotografies en els nostres dies.