La Universitat de València y su patrimonio cultural

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2008

Enquadernació: cartoné

Breu síntesi de la història i les diverses col·leccions patrimonials de la Universitat de València. Una recopilació d'almenys una part significativa del patrimoni universitari, mostra del seu valor cultural. L'obra està composta per dos volums sobre el patrimoni cultural de la Universitat de València, el primer dedicat a estudis i el segon centrat en el catàleg d'obra.

Breu síntesi de la història i les diverses col·leccions patrimonials de la Universitat de València; una àmplia selecció dels béns més benvolguts de la institució acadèmica, que s'han reunit al llarg dels seus més de cinc segles de vida, i que ajudaran a conèixer i a apreciar més la Universitat de València. Aquesta és una recopilació i una presentació d'almenys una part significativa del patrimoni universitari i ofereix una mostra que pot donar una idea del seu valor cultural. La naturalesa plural d'aquestes col·leccions ens parla de la seua diferent funció i el seu diferent origen en cada etapa. Està composta per dos volums, el primer dedicat a estudis i el segon, a catàleg d'obra, sobre el patrimoni cultural de la Universitat de València.