La Universitat de València y su patrimonio cultural

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2008

Enquadernació: cartoné

Breu síntesi de la història i les diverses col·leccions patrimonials de la Universitat de València; una àmplia selecció dels béns més benvolguts de la institució acadèmica, que s'han reunit al llarg dels seus més de cinc segles de vida, i que ajudaran a conèixer i a apreciar més la Universitat de València. Aquesta és una recopilació i una presentació d'almenys una part significativa del patrimoni universitari i ofereix una mostra que pot donar una idea del seu valor cultural. La naturalesa plural d'aquestes col·leccions ens parla de la seua diferent funció i el seu diferent origen en cada etapa. Està composta per dos volums, el primer dedicat a estudis i el segon, a catàleg d'obra, sobre el patrimoni cultural de la Universitat de València.