La romanización en tierras valencianas

Una historia documental

Juan José Segui Marco, Luis Sánchez González

ISBN: 978-84-370-6105-4

Matèria: història

Any ed.: 2005

La compaginació del relat històric amb el document afavoreix el coneixement i la comprensió dels esdeveniments des de les seues arrels. El lector hi trobarà els aspectes polítics, econòmics, socials i religiosos acompanyats de les fonts textuals i materials que són el fonament de la seua elaboració històrica, referits a la història antiga del País Valencià.

Altres formats:

eBook

La romanización en tierras valencianas. Una historia documental és un intent nou d'aproximar-se a aquesta etapa de la Història Antiga a la Comunitat Valenciana. El lector trobarà els aspectes polítics, econòmics, socials i religiosos adequadament acompanyats de les fonts textuals i materials que són el fonament de la seua elaboració històrica. Sota aquestes premisses el llibre compagina el relat històric amb el document, afavorint el coneixement i la comprensió dels esdeveniments des de les seues arrels. Aquesta obra és, per tant, una forma diferent i actualitzada d'abordar un període transcendental de la nostra història, per desgràcia, encara escassament difós. Juan José Seguí Marca és professor titular del Departament d'Història de l'Antiguitat i de la Cultura Escrita de la Universitat de València. Luis Sánchez González és doctor en Història.