La revolució va de bo!

La modernització de la pilota valenciana

Paco Cerdà Arroyo, Purificació Mascarell

ISBN: 978-84-370-7618-8

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Idioma: català

Any ed.: 2009

La pilota valenciana s'ha llançat a un procés modernitzador iniciat a la transició democràtica i accelerat profundament al segle XXI. L'objectiu és superar el caràcter minoritari d'aquest joc tradicional per tal d'ampliar els seus horitzons i adaptar-lo a la modernitat. Aquest llibre repassa els canvis dins l'àmbit professional, a la televisió autonòmica, la incorporació com a matèria dins les escoles, o el desenvolupament d'una potent xarxa d'escoles i centres de tecnificació. Es tracta d'un procés recuperador que ha estat acompanyat per la integració de l'esport autòcton en un moviment internacional de pilota a mà que organitza campionats mundials i europeus. En aquest llibre s'analitza la transformació polièdrica de la pilota valenciana amb deu reportatges i vint-i-tres entrevistes en profunditat als protagonistes més destacats d'aquest procés.

Cerdà Arroyo, P. [Paco] (2009). La revolució va de bo!. La modernització de la pilota valenciana. Universitat de València.

Cerdà Arroyo, Paco. La revolució va de bo!. La modernització de la pilota valenciana. Universitat de València, 2009.

CERDÀ ARROYO, Paco. La revolució va de bo!. La modernització de la pilota valenciana. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7618-8.

Cerdà Arroyo, Paco. La revolució va de bo!. La modernització de la pilota valenciana. Valencia: Universitat de València; 2009. 252 p.