J.V. Andreu, J.M. Arias, J.F. De Lamo, E. García, M. García, C. Lobato, A. Pérez

Ignacio Alfaro Rocher, dir.

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-6870-1

Matèria: sociologia i política

Any ed.: 2007

La universitat, en la seva qualitat de servei públic, ha de considerar la modalitat organitzativa que faça real l'atenció a col·lectius com el dels alumnes amb discapacitat i alumnes que associen el treball a l'estudi. Aquestes polítiques organitzatives són tant més necessàries en el context de dedicació requerit pels crèdits ECTS i del EEES. L'objectiu de l'estudi és explorar les alternatives que ofereixen les universitats i les expectatives dels seus agents i responsables institucionals davant un nou tipus d'estudiants. Així, el treball conclou amb la formalització d'un llistat de propostes sobre el tractament més adequat quant a sistemes organitzatius, metodològics i avaluatius per a tipologies d'estudiantes amb diferent grau de vinculació amb la universitat.

Alfaro Rocher, I. J. [Ignacio Javier] & Andreu Besó, J. V. [José Vicente] & Arias Blanco, J. M. [José Miguel] & De Lamo Pastor, J. F. [José Francisco] & García Jiménez, E. [Eduardo] & García Sanchis, M. [Margarita] & Lobato Fraile, C. [Clemente] & Pérez Boullosa, A. [A.] (2007). La respuesta organizativa y metodológica de la Universidad ante una nueva tipología de estudiantes. Universitat de València.

Alfaro Rocher, Ignacio Javier y Andreu Besó, José Vicente y Arias Blanco, José Miguel y De Lamo Pastor, José Francisco y García Jiménez, Eduardo y García Sanchis, Margarita y Lobato Fraile, Clemente y Pérez Boullosa, A. La respuesta organizativa y metodológica de la Universidad ante una nueva tipología de estudiantes. Universitat de València, 2007.

ALFARO ROCHER, Ignacio Javier y ANDREU BESÓ, José Vicente y ARIAS BLANCO, José Miguel y DE LAMO PASTOR, José Francisco y GARCÍA JIMÉNEZ, Eduardo y GARCÍA SANCHIS, Margarita y LOBATO FRAILE, Clemente y PÉREZ BOULLOSA, A. La respuesta organizativa y metodológica de la Universidad ante una nueva tipología de estudiantes. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6870-1.

Alfaro Rocher, Ignacio Javier y Andreu Besó, José Vicente y Arias Blanco, José Miguel y De Lamo Pastor, José Francisco y García Jiménez, Eduardo y García Sanchis, Margarita y Lobato Fraile, Clemente y Pérez Boullosa, A. La respuesta organizativa y metodológica de la Universidad ante una nueva tipología de estudiantes. Valencia: Universitat de València; 2007. 244 p.