La recepció del teatre contemporani

Ramon X. Rosselló, Josep Lluís Sirera, John London, eds.

ISBN: 1135-4178-15

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: català

Any ed.: 2011

Aquest volum recull 12 articles procedents de diferents universitats de l'Estat Espanyol i del Regne Unit, que ofereixen una mostra diversa al voltant de la recepció teatral, no només centrada en aquests territoris, i tenint en compte diferents llengües, on la traducció, la crítica, els mitjans de comunicació i la interrelació de models, autors, temàtiques, etc., hi ocupen un lloc primordial.

Aquest nou volum de la revista Quaderns de Filologia. Estudis literaris se centra en la recepció teatral des de la segona meitat del segle XX en l'àmbit europeu. Aquest fou, en un sentit ampli, l'eix temàtic triat pels seus editors. El resultat són 12 articles procedents de diferents universitats de l'Estat Espanyol i del Regne Unit, mitjançant els quals se'ns ofereix una mostra diversa al voltant de la recepció teatral, no només centrada en aquests territoris, i amb la consideració de llengües diferents (angles, espanyol, català, basc, alemany, francès...), on la traducció, la critica, els mitjans de comunicació i la interrelació de models, autors, temàtiques, etc., hi ocupen un lloc primordial.