Índex del llibre:

La química analítica, hoy y mañana

Miguel Valcárcel Cases

Miguel de la Guardia, ed.

Col·lecció: Honoris Causa, 27

ISBN: 978-84-370-8128-1

Matèria: ciències

Submatèries: química

Any ed.: 2011

Enquadernació: cartoné

Si des d'avui podem mirar al demà de la Química Analítica amb ulls nous i amb una visió universal que desborda els tradicionals marcs d'anàlisi inorgànica i orgànic, és gràcies al magisteri innovador de Miguel Valcárcel que, davnat de la concepció que la contínua expansió del coneixement obliga a establir una especialització cada vegada més empobridora, planteja identificar la informació essencial per a la formació i destacar les idees que subjeuen a qualsevol metodologia. Amb una bona formació de base i criteris clars, s'aprèn amb major senzillesa i es pot actualitzar fàcilment el coneixement adquirit en els anys estudiantils. Aquest llibre, aparegut l'any Internacional de la Química, ret homenatge al professor Miguel Valcárcel amb motiu del seu nomenament com a doctor honoris causa per la Universitat de València.