La protección internacional de los derechos humanos laborales

Miguel Francisco Canessa Montejo

Col·lecció: Drets Humans

ISBN: 978-84-370-7090-2

Matèria: dret, economia, sociologia i política

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2008

Els drets laborals han estat recollits en els instruments internacionals de drets humans donant forma a una categoria jurídica en el dret internacional: els drets humans laborals. Són drets que reconeixen com a titular universal la persona, respectant la dignitat humana i satisfent les necessitats bàsiques en el món del treball. Els drets humans laborals són exigibles i justiciables dins de l'ordenament internacional, com ho ressalten l'abundant jurisprudència internacional i els pronunciaments dels òrgans de control en drets humans. Així mateix, els drets humans laborals recollits en normes imperatives del dret internacional general constitueixen el jus Mogens laboral, el que significa que qualsevol tractat internacional o acte unilateral dels Estats que hi estiga en conflicte és nul.

Canessa Montejo, M. F. [Miguel Francisco] (2008). La protección internacional de los derechos humanos laborales. Universitat de València.

Canessa Montejo, Miguel Francisco. La protección internacional de los derechos humanos laborales. Universitat de València, 2008.

CANESSA MONTEJO, Miguel Francisco. La protección internacional de los derechos humanos laborales. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7090-2.

Canessa Montejo, Miguel Francisco. La protección internacional de los derechos humanos laborales. Valencia: Universitat de València; 2008. 576 p.