Joan Úbeda Colomer

ISBN: 978-84-370-9897-5

Any ed.: 2015

La Càtedra Divina Pastora d'Esport Adaptat té com un dels programes d'acció més rellevants els Premis de la Càtedra als millors treballs de final de màster i/o tesi doctoral de temàtica centrada en l'esport adaptat. En aquesta edició, el primer premi es va concedir al treball presentat per Joan Úbeda Colomer i tutoritzat pels professors Pep Molina Alventosa i José Campos Granell. L'estudi se centra en la identificació dels beneficis i facilitadors de la pràctica fisicoesportiva, així com en les barreres que la dificulten, des de l'òptica de l'alumnat universitari amb discapacitat que participa en alguna de les activitats programades a la Universitat de València. A més, es pretén indagar els factors fonamentals que influeixen en les persones amb discapacitat a l'hora de practicar, o no, esport.

Úbeda Colomer, J. [Joan] (2015). La pràctica d'activitats fisicoesportives en alumnat universitari amb discapacitat: un estudi qualitatiu. PREMIOS 2014 a los mejores trabajos de fin de máster y/o tesis doctorales · Càtedra Divina Pastora de l'Esport Adaptat. Universitat de València.

Úbeda Colomer, Joan. La pràctica d'activitats fisicoesportives en alumnat universitari amb discapacitat: un estudi qualitatiu. PREMIOS 2014 a los mejores trabajos de fin de máster y/o tesis doctorales · Càtedra Divina Pastora de l'Esport Adaptat. Universitat de València, 2015.

ÚBEDA COLOMER, Joan. La pràctica d'activitats fisicoesportives en alumnat universitari amb discapacitat: un estudi qualitatiu. PREMIOS 2014 a los mejores trabajos de fin de máster y/o tesis doctorales · Càtedra Divina Pastora de l'Esport Adaptat. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9897-5.

Úbeda Colomer, Joan. La pràctica d'activitats fisicoesportives en alumnat universitari amb discapacitat: un estudi qualitatiu. PREMIOS 2014 a los mejores trabajos de fin de máster y/o tesis doctorales · Càtedra Divina Pastora de l'Esport Adaptat. Valencia: Universitat de València; 2015. 98 p.