La Nau. El viatge del temps

Manuel Boix

Abel Guarinos i Vinyoles, Norberto Piqueras Sánchez, coord.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-9438-0

Matèria: art

Submatèries: patrimoni artístic

Idioma: català, castellà, francès

Any ed.: 2014

Enquadernació: cartoné

Aquest catàleg recull les obres de l'exposició homònima, una nova sèrie pictòrica en la que l'artista valencià Manuel Boix tracta de plasmar en llenços i escultures el goig del pensament i els tresors de la vida. Presentat per Antonio Ariño, i Esteban Morcillo, el volum, a més de les obres exposades, inclou textos en valencià, castellà i francès, d'Abel Guarinos, Joan Llinares, Urbà Lozano i Juli Peretó.

Aquest catàleg recull les obres de l'exposició 'Manuel Boix. La Nau. El viatge i el temps', una nova sèrie pictòrica d'obres de gran format. Les creacions han tingut d'inspiració, en alguns casos, els «tresors universitaris» conservats a la mateixa Universitat de València, en qualsevol dels camps de la ciència i l'erudició; en d'altres ocasions han vingut suggerides per la literatura contemporània universal; i, finalment, són també fruit del pas del temps i de la lucidesa amb la què l'artista fa dissecció del món que l'envolta. Amb aquesta mostra, l'artista valencià tracta de plasmar en llenços i escultures el goig del pensament i els tresors de la vida. Presentat per Antonio Ariño, vicerrector de Cultura i Igualtat i d'Esteban Morcillo, rector de la Universitat de València, el volum, a més de les obres exposades, inclou textos en valencià, castellà i francès, d'Abel Guarinos, Joan Llinares, Urbà Lozano i Juli Peretó.