Product Documents

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 158

La naturalesa de la llum ha despertat sempre la curiositat humana. En aquest llibre es resumeix l'evolució, des de l'antiga Grècia fins als nostres dies, del coneixement científic sobre aquesta naturalesa, sorgit de l'anàlisi experimental, cada vegada més precisa, dels fenòmens lluminosos, i del desenvolupament de teories físiques, cada vegada més sofisticades, per a descriure'ls. Aquest recorregut històric es fa mitjançant una revisió bibliogràfica dels textos científics originals més rellevants publicats sobre la llum en cada època. Açò permet una explicació cronològica de les idees que, de menor a major complexitat, han anat conformant la nostra descripció actual de la llum, tan precisa, que es pot considerar, sens dubte, com un dels assoliments més extraordinaris de la ment humana.

González Marhuenda, P. [Pedro] (2018). La naturaleza de la luz. Breve historia bibliográfica. Universitat de València.

González Marhuenda, Pedro. La naturaleza de la luz. Breve historia bibliográfica. Universitat de València, 2018.

GONZÁLEZ MARHUENDA, Pedro. La naturaleza de la luz. Breve historia bibliográfica. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9134-294-6.

González Marhuenda, Pedro. La naturaleza de la luz. Breve historia bibliográfica. Valencia: Universitat de València; 2018. 158 p.