Product Documents

La mejora de la calidad normativa

Andrés Boix Palop, Clàudia Gimeno Fernández

Col·lecció: Papers, 5

ISBN: 978-84-9134-698-2

Matèria: sociologia i política

Any ed.: 2020

La millora de la qualitat normativa i l’avaluació posterior formen part de les preocupacions actuals del nostre Dret públic. No obstant això, fins a dates molt recents, principalment per influència de models anglosaxons i, molt particularment, de la Unió Europea, no s’han introduït mesures en aquest àmbit, i el seu desenvolupament fins avui tampoc ha estat massa satisfactori. El present estudi analitza els problemes i les ineficiències del model espanyol per a la millora de la qualitat normativa i tracta de sistematitzar una sèrie de propostes a través del disseny d’un nou model de producció i avaluació normativa. Amb aquest objectiu, a més d’analitzar críticament el desenvolupament legislatiu de les mesures de qualitat normativa a Espanya, s’ha fet un estudi comparat de les mesures adoptades en relació amb aquesta matèria al Regne Unit, els Estats Units d’Amèrica, Alemanya, França, Itàlia o la Unió Europea.

Boix Palop, A. [Andrés] & Gimeno Fernández, C. [Clàudia] (2020). La mejora de la calidad normativa. Estudio comparado de procedimientos para la elaboración de normas e instrumentos para la mejora y evaluación de su calidad. Universitat de València.

Boix Palop, Andrés y Gimeno Fernández, Clàudia. La mejora de la calidad normativa. Estudio comparado de procedimientos para la elaboración de normas e instrumentos para la mejora y evaluación de su calidad. Universitat de València, 2020.

BOIX PALOP, Andrés y GIMENO FERNÁNDEZ, Clàudia. La mejora de la calidad normativa. Estudio comparado de procedimientos para la elaboración de normas e instrumentos para la mejora y evaluación de su calidad. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9134-698-2.

Boix Palop, Andrés y Gimeno Fernández, Clàudia. La mejora de la calidad normativa. Estudio comparado de procedimientos para la elaboración de normas e instrumentos para la mejora y evaluación de su calidad. Valencia: Universitat de València; 2020. 190 p.