Product Documents

La institucionalización de la evaluación de políticas públicas

La Comunitat Valenciana en perspectiva comparada

Oscar Barberá Aresté, Emilio José Doria Borrell, Fernando Ntutumu, Pau Sanchis Matoses

Col·lecció: Papers, 6

ISBN: 978-84-9134-695-1

Matèria: sociologia i política

Any ed.: 2020

Pàgines: 154

L’avaluació de les polítiques públiques pretén discernir en quina mesura les actuacions de les administracions públiques compleixen els seus objectius. Però per a avaluar calen dades, coneixements i personal especialitzat, així com xarxes, institucions i un canvi cultural que facilite la tasca. Amb la finalitat d’estudiar el procés d’institucionalització de l’avaluació a la Comunitat Valenciana des d’una perspectiva comparada, la primera part d’aquest llibre ens introdueix en els conceptes clau i presenta el desenvolupament de la institucionalització tant a Espanya com a Catalunya, la segona se centra en l’ús de l’avaluació en els diferents departaments de la Generalitat Valenciana i es conclou amb algunes recomanacions i suggeriments per a promoure-la en el futur.

Barberá Aresté, O. [Oscar] & Doria Borrell, E. J. [Emilio José] & Ntutumu, F. [Fernando] & Sanchis Matoses, P. [Pau] (2020). La institucionalización de la evaluación de políticas públicas. La Comunitat Valenciana en perspectiva comparada. Universitat de València.

Barberá Aresté, Oscar y Doria Borrell, Emilio José y Ntutumu, Fernando y Sanchis Matoses, Pau. La institucionalización de la evaluación de políticas públicas. La Comunitat Valenciana en perspectiva comparada. Universitat de València, 2020.

BARBERÁ ARESTÉ, Oscar y DORIA BORRELL, Emilio José y NTUTUMU, Fernando y SANCHIS MATOSES, Pau. La institucionalización de la evaluación de políticas públicas. La Comunitat Valenciana en perspectiva comparada. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9134-695-1.

Barberá Aresté, Oscar y Doria Borrell, Emilio José y Ntutumu, Fernando y Sanchis Matoses, Pau. La institucionalización de la evaluación de políticas públicas. La Comunitat Valenciana en perspectiva comparada. Valencia: Universitat de València; 2020. 154 p.