La innovación educativa en Educación Social en la Univesidad de Valencia

Joan Maria Senent, coord.

ISBN: 978-84-370-8125-0

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2012

Aquest llibre arreplega tot un seguit de experiències, amb l'objectiu exprés de fer entendre a la comunitat universitària que el "ofici" de professor, requereix la formació i adquisició d'una sèrie de competències i habilitats que faciliten el sentit que ha de donar-se al treball professional

Fa ja alguns anys que la Universitat de València va iniciar el camí d'estudi i anàlisi de les metodologies docents dins dels processos d'innovació educativa en el marc europeu. Des del curs 2003-04, la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació van dur a terme els primers projectes d'innovació educativa, amb l'objectiu exprés de fer entendre a la comunitat universitària que l'"ofici" de professor, requereix la formació i adquisició d'una sèrie de competències i habilitats que faciliten el sentit que ha de donar-se al treball professional, i exigeix una participació decidida en la millora de la realitat social. Aquest llibre recull tot un seguit de experiències, que van des d'instruments de treball en aula, fins a la posada en valor dels programes de cooperació com a activitat vinculada al món universitari.