Product Documents

La imagen mundializada ¿una iconicidad global?

Ricard Silvestre, coord.

Col·lecció: Creativitat & Recerca, 2

ISBN: 978-84-370-8124-3

Matèria: art

Submatèries: teoria i ensenyament

Any ed.: 2011

Enquadrant a professionals rellevants de diferents àmbits de la cultura visual (estetes, filòsofs, artistes, historiadors de l’art), les Segones Jornades de Recerca “La Imatge Mundialitzada. Una Iconicitat Global?”, celebrades al novembre de 2010 a València, van reflexionar sobre la problemàtica del nou model d’internacionalització de l’art i mundialització de la cultura, i van analitzar el procés de la globalització de la imatge i els seus efectes pel que fa a la capacitat individual de producció icònica i la seua interrelació amb l’art, amb els mitjans de comunicació i les noves tecnologies i amb la quotidianitat.

Silvestre Vaño, R. [Ricard] (2011). La imagen mundializada ¿una iconicidad global?. Universitat de València.

Silvestre Vaño, Ricard. La imagen mundializada ¿una iconicidad global?. Universitat de València, 2011.

SILVESTRE VAÑO, Ricard. La imagen mundializada ¿una iconicidad global?. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8124-3.

Silvestre Vaño, Ricard. La imagen mundializada ¿una iconicidad global?. Valencia: Universitat de València; 2011. 124 p.