La Ilustración y las ciencias

Para una historia de la objetividad

Josep Lluís Barona Vilar, Javier Moscoso, Juan Pimentel, eds.

Col·lecció: Oberta, 89

ISBN: 978-84-370-5503-9

Matèria: història de la ciència i documentaciò

Any ed.: 2003

Les ciències i la tecnologia han ocupat un lloc estratègic en les polèmiques historiogràfiques que s'han desenvolupat al llarg de les dues darreres dècades entorn de la construcció i la crisi de la modernitat. Aquest llibre és el resultat d'una reflexió col.lectiva que adopta com a marc històric de referència el període clau representat per la Il.lustració. El seu objectiu fonamental és revisar i actualitzar les concepcions historiogràfiques tradicionals des d'un assentiment comú: la historicitat de les categories i les concepcions científiques, i també la seua vinculació a altres formes i llocs de producció, d'organització i de distribució del coneixement. Hi incorpora noves concepcions de la historiografia i aporta estudis monogràfics sobre la dimensió pública de les ciències, els llocs i espais del saber i la ciència com a pràctica.

Citació

Barona Vilar, J. L. [Josep Lluís] & Moscoso, J. [Javier] & Pimentel, J. [Juan] (2003). La Ilustración y las ciencias. Para una historia de la objetividad. Universitat de València.

Barona Vilar, Josep Lluís y Moscoso, Javier y Pimentel, Juan. La Ilustración y las ciencias. Para una historia de la objetividad. Universitat de València, 2003.

BARONA VILAR, Josep Lluís y MOSCOSO, Javier y PIMENTEL, Juan. La Ilustración y las ciencias. Para una historia de la objetividad. Valencia: Universitat de València, 2003. ISBN 978-84-370-5503-9.

Barona Vilar, Josep Lluís y Moscoso, Javier y Pimentel, Juan. La Ilustración y las ciencias. Para una historia de la objetividad. Valencia: Universitat de València; 2003. 256 p.

Copiar al portapapeles