La Huerta de Valencia, 2a ed.

Un paisaje cultural con futuro incierto

Joan Romero, Miquel Francés, eds.

ISBN: 978-84-370-9134-1

Matèria: geografia, sociologia i política

Any ed.: 2013

L'Horta de València és un paisatge cultural de valor excepcional. Poques ciutats europees disposen d'entorns tan singulars i valuosos. Aquests entorns singulars, que entaulen cada dia el seu particular i desigual combat amb la ciutat real, tenen escasses possibilitats de supervivència a no ser que es proposen polítiques eficaces de gestió. No obstant açò, no es constaten els canvis que serien necessaris en l'ordenació del territori, en la producció sostenible i saludable, en la gestió de paisatges culturals i en la protecció mediambiental. Aquest estudi, que publica ara la segona edició, és molt més que un llibre sobre l'horta, és una mirada culta, un diagnòstic sòlid i realitza una severa denúncia al mateix temps que proposa alternatives. Ací es defensa la idea que hi ha possibilitats de futur i es donen raons de per què protegir l'Horta és avui més necessari que mai. A més, s'hi inclou un DVD amb el documental "L'Horta. Al costat de casa".

Romero González, J. [Joan] (2013). La Huerta de Valencia, 2a ed. Un paisaje cultural con futuro incierto. Universitat de València.

Romero González, Joan. La Huerta de Valencia, 2a ed. Un paisaje cultural con futuro incierto. Universitat de València, 2013.

ROMERO GONZÁLEZ, Joan. La Huerta de Valencia, 2a ed. Un paisaje cultural con futuro incierto. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9134-1.

Romero González, Joan. La Huerta de Valencia, 2a ed. Un paisaje cultural con futuro incierto. Valencia: Universitat de València; 2013. 210 p.