La Gestión de la Seguridad Social

Matèria: dret

Any ed.: 2016

Format: 15 x 21,5 cm

La gestió del sistema espanyol de Seguretat Social s'efectua sota la direcció i tutela dels respectius departaments ministerials i a través de les Entitats Gestores i els Serveis Comuns de la Seguretat Social; sent possible la col·laboració dels treballadors i empresaris. A més, la protecció social dels funcionaris públics està gestionada pels departaments ministerials corresponents i les diferents mutualitats. Aquest volum s'endinsa en la gestió de la Seguretat Social, tractant des de les Entitats Gestores, passant pels Serveis Comuns, les Mútues Col·laboradores amb la Seguretat Social o les Empreses col·laboradores amb la Seguretat Social, fins a arribar a les Mutualitats de Funcionaris públics.

Blasco Lahoz, J. F. [José Francisco] (2016). La Gestión de la Seguridad Social. Entidades Gestoras, Servicios Comunes, Mutuas Colaboradoras con la Seguridad Social, Empresas colaboradoras con la Seguridad Social y Mutualidades de Funcionarios públicos. Universitat de València.

Blasco Lahoz, José Francisco. La Gestión de la Seguridad Social. Entidades Gestoras, Servicios Comunes, Mutuas Colaboradoras con la Seguridad Social, Empresas colaboradoras con la Seguridad Social y Mutualidades de Funcionarios públicos. Universitat de València, 2016.

BLASCO LAHOZ, José Francisco. La Gestión de la Seguridad Social. Entidades Gestoras, Servicios Comunes, Mutuas Colaboradoras con la Seguridad Social, Empresas colaboradoras con la Seguridad Social y Mutualidades de Funcionarios públicos. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9990-3.

Blasco Lahoz, José Francisco. La Gestión de la Seguridad Social. Entidades Gestoras, Servicios Comunes, Mutuas Colaboradoras con la Seguridad Social, Empresas colaboradoras con la Seguridad Social y Mutualidades de Funcionarios públicos. Valencia: Universitat de València; 2016. 316 p.