Product Documents

La Galatea, una novela de novelas

Juan Ramón Muñoz Sánchez

Col·lecció: Oberta, 237

ISBN: 978-84-9134-800-9

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2021

Format: 16,5 x 23 cm.

Pàgines: 186

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Situada en la tradició de la novel·la pastoril espanyola i en deute tant amb l’“Arcàdia” de Jacopo Sannazaro com amb la lírica eclògica clàssica i moderna, “La Galatea” és un “laberint clos” d’amor i de poesia i un “llaç” de narracions. És, certament, una novel·la de novel·les en la qual, d’un relat primari essencialment pastoril que oficia de fil conductor, en suspenen, en un equilibri ponderat, fins a quatre de secundaris: el de Lisandro i Leonida; el de Teolinda, Artidoro, Leonarda i Galercio; el de Timbrio i Silerio, i el de Rosaura, Grisaldo i Artandro. “‘La Galatea’, una novela de novelas” no sols pretén oferir una visió renovada de l’estructura de la novel·la pastoril de Cervantes, sinó també, i sobretot, analitzar en profunditat els quatre episodis, posant l’accent principalment en la funció transcendental que exerceixen en el text.

Citació

Muñoz Sánchez, J. R. [Juan Ramón] (2021). La Galatea, una novela de novelas. Universitat de València.

Muñoz Sánchez, Juan Ramón. La Galatea, una novela de novelas. Universitat de València, 2021.

MUñOZ SáNCHEZ, Juan Ramón. La Galatea, una novela de novelas. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9134-800-9.

Muñoz Sánchez, Juan Ramón. La Galatea, una novela de novelas. Valencia: Universitat de València; 2021. 186 p.

Copiar al portapapeles