La Figura Jurídica de la Excedencia Voluntaria

Matèria: dret

Any ed.: 2015

Format: 15 x 21,5 cm.

La present obra se centra a oferir una perspectiva jurídic - pràctica de la institució jurídica de l'excedència voluntària a través de l'estudi del seu règim jurídic, desgranant tots i cadascun dels nombrosos conflictes interpretatius emanats de la seua aplicació directa en la dinàmica diària de treball existent entre empresa i treballador. Així, s'ha realitzat un estudi global, posant l'accent principalment en la incidència de la situació d'excedència voluntària pel que fa a altres figures jurídiques i matèries laborals, tals com a acomiadaments col·lectius, classificació professional, mobilitat geogràfica i funcional, acomiadaments disciplinaris, relacions laborals de caràcter especial, etc., a fi d'exposar una visió el més completa possible de la institució així com també ressaltant la seua importància i valor dins del nostre ordenament jurídic laboral.