Product Documents

La evolución de los cruceros marítimos en España

Desde sus comienzos hasta la actualidad (1848-2016)

Gaetano Cerchiello

Col·lecció: Desarrollo Territorial. Serie Estudios y Documentos., 22

ISBN: 978-84-9134-096-6

Matèria: economia, geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2017

Pàgines: 280 pp

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

El concepte de creuer turístic ha variat notablement pel que fa al passat. La creixent importància dels creuers es reflecteix en la producció bibliogràfica, encara que referent a la dimensió històrica, la producció científica segueix sent del tot insuficient. Aquest treball pretén fer una anàlisi exhaustiva de l'evolució dels creuers a Espanya. La seua estructura és cronològica, i es compon de sis capítols i unes breus conclusions finals. El període objecte d'estudi va des de mitjan segle XIX, època en la qual es realitzaren les primeres iniciatives, fins avui en dia. La recerca abasta, a més, tant el vessant receptiu com l'emissor. Per a esclarir els antecedents històrics del turisme marítim, l'estudi inclou també l'anàlisi dels llargs creuers elitistes i les breus excursions populars.