La evaluación del impacto y la relevancia de la educación en la sociedad

J. M. Jornet, P. Sánchez-Delgado, M.ª J. Perales

ISBN: 978-84--370-9514-1

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2015

Format: 21 x 29,3 cm.

Aquest volum pretenen donar resposta a la possibilitat d'avaluar l'impacte i la rellevància que té l'educació en la societat. En aquest llibre els autors reflexionen sobre el potencial transformador de l'educació i inicien una línia d'anàlisi que té com a objectiu fer visible la seua importància i proposar un model i possibles indicadors a tindre en compte per a la seua avaluació.

Altres formats:

eBook

L'educació sempre té conseqüències per al desenvolupament personal i social. No obstant això, normalment no solen fer-se anàlisis relatives a l'impacte concret que aquesta té en les persones i les comunitats. L'objectiu principal d'aquest llibre és presentar un estat de l'avaluació de l'impacte i la rellevància de l'educació, a partir de la revisió de la manera en què s'ha abordat el tema a nivell internacional, aportant les bases conceptuals sobre les quals siga possible dissenyar un pla d'avaluació sobre l'impacte i la rellevància de l'educació en la societat. En aquest llibre es reflexiona sobre el potencial transformador de l'educació i inicia una línia d'anàlisi que té com a objectiu fer visible la seua importància i mostrar l'estratègia de l'avaluació com a adequada per a d'això.