La enjambre Mala soy yo, el dulce panal mi obra

Veintinueve loas inéditas de Lope de Vega y otros dramaturgos del siglo XVI

Fausta Antonucci, Stefano Arata

Col·lecció: Textos Teatrales Hispánicos del siglo XVI, 4

ISBN: 978-84-472-0214-0

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Coeditor: UNED de Madrid, Universidad de Sevilla

Any ed.: 1995

Disponible en accés obert:

Les lloes que ací es publiquen procedeixen d’una col·lecció manuscrita de textos teatrals dels anys 1585-1595 que ha quedat fins avui pràcticament desconeguda. Aquest conjunt de textos revela com, en aquells anys de finals del segle XVI, les lloes van exercir un paper destacat en la defensa i propaganda del teatre professional, i com Lope de Vega va participar en primera persona en la contesa. Al costat de les lloes que es dediquen a la defensa ben argumentada del nou art dramàtic (moltes de les quals escrites pel mateix Lope), apareixen ací realitzacions molt diferents per temàtica i nivell estilístic i retòric, que llancen nova llum sobre una etapa important i fins ara poc coneguda en l’evolució del gènere.

Antonucci, F. [Fausta] & Arata, S. [Stefano] (1995). La enjambre Mala soy yo, el dulce panal mi obra. Veintinueve loas inéditas de Lope de Vega y otros dramaturgos del siglo XVI. Universitat de València.

Antonucci, Fausta y Arata, Stefano. La enjambre Mala soy yo, el dulce panal mi obra. Veintinueve loas inéditas de Lope de Vega y otros dramaturgos del siglo XVI. Universitat de València, 1995.

ANTONUCCI, Fausta y ARATA, Stefano. La enjambre Mala soy yo, el dulce panal mi obra. Veintinueve loas inéditas de Lope de Vega y otros dramaturgos del siglo XVI. Valencia: Universitat de València, 1995. ISBN 978-84-472-0214-0.

Antonucci, Fausta y Arata, Stefano. La enjambre Mala soy yo, el dulce panal mi obra. Veintinueve loas inéditas de Lope de Vega y otros dramaturgos del siglo XVI. Valencia: Universitat de València; 1995. 174 p.