La cultura después del humanismo

Historia, cultura, subjetividad

Iain Chambers

Traducció: Manuel Talens

Col·lecció: Frónesis

ISBN: 978-84-376-2305-4

Matèria: filosofia, història

Coeditor: Ediciones Càtedra

Any ed.: 2006

Format: 13,5 x 21 cm

Aquest llibre es pregunta què succeeix amb l'autoritat dels modes tradicionals occidentals del pensament en l'àmbit de la teoria postcolonial. Mitjançant exemples extrets de la música, l'arquitectura, la literatura, la filosofia i l'art, Iain Chambers investiga moments de tensió, interrupcions que transformen la nostra percepció del món i posen a prova els límits del llenguatge, de l'art i de la tecnologia. En una sèrie de discussions entrellaçades, que s'estenen des de la novel·la de Susan Sontag El amante del volcán a la filosofia de Martin Heidegger, i des de Jimi Hendrix a l'arquitectura barroca i la música, Chambers entreteixeix una crítica de l'humanisme occidental i explora les qüestions de la colonització i la migració, el llenguatge i la identitat. La cultura después del humanismo ofereix un nou enfocament de la història cultural, una perspectiva "posthumanista" que desafia el nostre sentit d'un món en què el subjecte és sobirà, la llengua el mitjà transparent d'expressió i la veritat el producte de la raó.

Chambers, I. [Iain] & Talens, M. [Manuel] (2006). La cultura después del humanismo. Historia, cultura, subjetividad. Universitat de València.

Chambers, Iain y Talens, Manuel. La cultura después del humanismo. Historia, cultura, subjetividad. Universitat de València, 2006.

CHAMBERS, Iain y TALENS, Manuel. La cultura después del humanismo. Historia, cultura, subjetividad. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-376-2305-4.

Chambers, Iain y Talens, Manuel. La cultura después del humanismo. Historia, cultura, subjetividad. Valencia: Universitat de València; 2006. 278 p.