La cultura del agua en la cuenca mediterránea / III Seminario Internacional del CEMGAP

La culture de l'eau au bassin de la mediéditerranée / III Séminaire International du CEMGAP

Jorge Hermosilla, coord.

ISBN: 978-84-370-9190-7

Matèria: geografia

Any ed.: 2016

Enquadernació: cartoné

Format: 15 x 21,5 cm.

Aquesta publicació aborda aspectes relacionats amb el patrimoni hidràulic de l'àmbit mediterrani, exposats al III Seminari Internacional de Galeries d'Aigua i Paisatges Associats. El volum recull aportacions del territori valencià, on descobreixen la gran varietat de paisatges associats a l'aigua, els elements d'emmagatzematge, captació, transport o generació d’energia que s'implanten en ells.

Fruit d’una estreta col·laboració entre la Universitat de València i l'Institut de les Regions Àrides (IRA), el juny de 2013 va celebrar a València el "III Seminari Internacional de Galeries d'Aigua i Paisatges Associats", considerat l'acció final del projecte " CEMGAP " (Centre d'Estudis Mediterrani de Galeries d'Aigua l Paisatge s Associats), que ha permès l'anàlisi de les galeries drenants de Tunísia. Aquesta publicació aborda aspectes relacionats amb el patrimoni hidràulic de l'àmbit mediterrani, exposats al Seminari, l que han complementat els resultats obtinguts en la investigació. L'obra recull aportacions del territori valencià, en el qual ens permet descobrir la gran varietat de paisatges associats a l'aigua, els diferents elements d'emmagatzematge, captació, transport o encarregats de generar energia (molins, centrals hidràuliques ... ) que s'implanten en ells.