Product Documents

La construcción medieval de la memoria regia

Pascual Martínez Sopena, Ana Rodríguez, eds.

Col·lecció: Història, 119

ISBN: 978-84-370-8195-3

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Any ed.: 2011

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

L'interés pels estudis sobre la memòria ha crescut entre els medievalistes durant les últimes dècades, i s'ha traduït en una varietat d'orientacions que evolucionen i es ramifiquen. Aquest llibre col·lectiu tracta del poder dels reis i la memòria règia des d'una perspectiva comparada. Com la construcció de la memòria règia en l'occident cristià medieval va distar de ser homogènia, s'ha incidit en els contrastos; segons els processos polítics, els actors i l'escala dels escenaris, cal identificar diferents estratègies i s'aprecien resultats diversos i de vegades contradictoris. L'obra es divideix en dues parts, una dedicada a les funcions i l'altra als instruments de la memòria. Aquesta obra ofereix una panoràmica actualitzada sobre un tema d'investigació que, des de fa una dècada, ha suscitat l'interès del medievalisme hispànic.

Citació

Martínez Sopena, P. [Pascual] & Rodríguez, A. [Ana] (2011). La construcción medieval de la memoria regia. Universitat de València.

Martínez Sopena, Pascual y Rodríguez, Ana. La construcción medieval de la memoria regia. Universitat de València, 2011.

MARTíNEZ SOPENA, Pascual y RODRíGUEZ, Ana. La construcción medieval de la memoria regia. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8195-3.

Martínez Sopena, Pascual y Rodríguez, Ana. La construcción medieval de la memoria regia. Valencia: Universitat de València; 2011. 466 p.

Copiar al portapapeles