La comunicación para el cambio social en proyectos de cooperación internacional

Camino a la transversalidad

Javier Díaz Muriana

Col·lecció: La Nau Solidària

ISBN: 978-84-370-9277-5

Matèria: sociologia i política

Any ed.: 2014

La recerca realitzada per Javier Díaz Muriana té com a objectiu el qüestionar com la comunicació pot arribar a ser un element clau en el bon desenvolupament dels processos de transformació social que pretenen dur a terme les organitzacions socials i de cooperació als països del Sud. A través d'aquest treball, es realitza un recorregut històric sobre la importància de la comunicació en els processos d'apropiació de les polítiques públiques impulsades des de la societat civil i s'assenten les bases per al treball pràctic i l'engegada de l'exercici de la comunicació com un Dret Humà més. Aquest treball va obtenir el Premi Manuel Castillo 2012 que atorga el Patronat Sud-Nord com a òrgan de cooperació de la Universitat de València en la modalitat d'obra de recerca inèdita.

Díaz Muriana, J. [Javier] (2014). La comunicación para el cambio social en proyectos de cooperación internacional. Camino a la transversalidad. Universitat de València.

Díaz Muriana, Javier. La comunicación para el cambio social en proyectos de cooperación internacional. Camino a la transversalidad. Universitat de València, 2014.

DÍAZ MURIANA, Javier. La comunicación para el cambio social en proyectos de cooperación internacional. Camino a la transversalidad. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9277-5.

Díaz Muriana, Javier. La comunicación para el cambio social en proyectos de cooperación internacional. Camino a la transversalidad. Valencia: Universitat de València; 2014. 110 p.