Product Documents

La comunicació en democràcia

Una visió sobre l'opinió pública

Jordi Berrio

Col·lecció: Aldea Global, 8

ISBN: 978-84-370-4432-3

Matèria: filologia, sociologia i política

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2000

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

La vinculació entre societat democràtica i comunicació exigeix una reflexió sobre l'abast de les esferes privada i pública, així com un repàs de les teories sobre l'opinió pública. En aquesta obra s'esbossen també els camins que haurien de seguir la societat civil, els mitjans de comunicació i el sistema polític per a una reconstrucció de la democràcia.

Citació

Berrio, J. [Jordi] (2000). La comunicació en democràcia. Una visió sobre l'opinió pública. Universitat de València.

Berrio, Jordi. La comunicació en democràcia. Una visió sobre l'opinió pública. Universitat de València, 2000.

BERRIO, Jordi. La comunicació en democràcia. Una visió sobre l'opinió pública. Valencia: Universitat de València, 2000. ISBN 978-84-370-4432-3.

Berrio, Jordi. La comunicació en democràcia. Una visió sobre l'opinió pública. Valencia: Universitat de València; 2000. 190 p.

Copiar al portapapeles