Índex del llibre:

La comunicació en democràcia

Una visió sobre l'opinió pública

Jordi Berrio

Col·lecció: Aldea Global, 8

ISBN: 978-84-370-4432-3

Matèria: filologia, sociologia i política

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2000

La vinculació entre societat democràtica i comunicació exigeix una reflexió sobre l'abast de les esferes privada i pública, així com un repàs de les teories sobre l'opinió pública. En aquesta obra s'esbossen també els camins que haurien de seguir la societat civil, els mitjans de comunicació i el sistema polític per a una reconstrucció de la democràcia.

Altres formats:

eBook