La ciudad de Valencia. Historia, geografía y arte (2 vol.)

AA. DD.

ISBN: 978-84-370-7664-5

Matèria: geografia, història

Submatèries: història contemporània, història medieval, història moderna

Any ed.: 2009

Pàgines: 1.088 pp.

En el context d'una universitat que treballa per i per a la seua ciutat, es planteja aquesta obra, realitzada per un col·lectiu de professors universitaris i impulsada des de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València. Amb l'ànim de mostrar la faceta divulgativa dels professors, d'acostar a la ciutadania la història de la seua ciutat, de les seues manifestacions artístiques i de les relacions espacials que es materialitzen en ella, s'ha elaborat aquesta publicació. Una obra col·lectiva que recull la participació d'un centenar d'autors universitaris, i representa l'esperit de la nostra centenària institució, fonamentat en el coneixement científic, la reflexió pausada, l'autonomia, la pluralitat i la crítica, tot això amb una voluntat manifesta de servei a la comunitat.

VV.AA. (2009). La ciudad de Valencia. Historia, geografía y arte (2 vol.). Universitat de València.

VV.AA. La ciudad de Valencia. Historia, geografía y arte (2 vol.). Universitat de València, 2009.

VV.AA. La ciudad de Valencia. Historia, geografía y arte (2 vol.). Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7664-5.

VV.AA. La ciudad de Valencia. Historia, geografía y arte (2 vol.). Valencia: Universitat de València; 2009. 1.088 p.