La Biología en tus manos: cuaderno del estudiante, 2a. ed.

Maria José Lorente Carchano, Fernando Martínez-García, eds.

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8768-9

Any ed.: 2012

La "Biologia a les teues mans" ha estat una iniciativa de la Universitat de València per tal d'apropar la Universitat als centres d'educació secundària. Aquest quadern de l'estudiant presenta el recull de les pràctiques realitzades en aquella activitat, tenint en compte tant els nivells d'organització (molecular, anatòmic-funcional, orgànic) com els diferents camps de les ciències de la vida.